اجرای طرح خدمت کریمانه هم زمان با دهه کرامت 

اجرای طرح خدمت کریمانه هم زمان با دهه کرامت 

تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۳۹۹
محدثه رودباری گفت: به منظور بزرگداشت دهه کرامت با مشارکت اعضای خیریه ابنا الزهرا (س) مسجد دوستدار خانواده و همچنین با جلب کمک های خیرین در نظر داریم طرح خدمت کریمانه و همدلی به رسم اهل بیت علیهم السلام را اجرا کنیم.

«محدثه رودباری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به منظور بزرگداشت دهه کرامت با مشارکت اعضای خیریه ابنا الزهرا (س) مسجد دوستدار خانواده و همچنین با جلب کمک های خیرین در نظر داریم طرح خدمت کریمانه و همدلی به رسم اهل بیت علیهم السلام را اجرا کنیم.

مجری طرح مسجد دوستدار خانواده افزود: در همین راستا قرار برای خانواده ای نیازمند و محروم یک دستگاه کولر خریداری کرده و علاوه بر آن هزینه درمان بیماریش را پرداخت کنیم.

وی اظهار کرد: یکی از اعمال مورد تاکید اهل بیت علیهم السلام دستگیری از نیازمندان است و ما بهتر دیدیم در دهه کرامت که ولادت ۲ مورد کریم و کریمه می باشد دل خانواده ای نیازمند را شاد کنیم.

رودباری ابراز کرد: امروز هم زمان با میلاد کریمه اهل بیت علیهم السلام با کمک خیرین یک راس گوسفند نذری قربانی شده و گوشت های نذری پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

 

مجری طرح مسجد دوستدار خانواده ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های مسجد دوستدار خانواده، فضا سازی مسجد و محله متناسب با دهه کرامت است که با همکاری و مشارکت بچه مسجدی ها انجام شده است.

وی عنوان کرد: همچنین هر شب راس ساعت ۸ صلوات خاصه امام رضا علیه السلام از گلدسته های مسجد پخش می شود و فضای محله را معطر به یاد و نام امام هشتم علیه السلام می کند.

رودباری بیان کرد: مسجد دوستدار خانواده هر ساله هم زمان با دهه کرامت اقدام به برگزاری جشن می کرد اما همان طور که می دانید متاسفانه امسال به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا امکان برگزاری جشن دهه کرامت نیست بنابراین برنامه های مسجد بیشتر حول خدمت رسانی به محرومین اجرا می شود.

مجری طرح مسجد دوستدار خانواده تاکید کرد: در حال حاضر نماز جماعت با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود و امام جماعت مسجد هر شب بین نماز مغرب و عشا به طور مختصر به بیان فضائل و کرامات امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه (س)  می پردازد.

وی در خاتمه اظهار کرد: هدف از بیان کرامات امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه (س)، تبیین شخصیت و جایگاه والای این بزرگواران است.

پایان پیام/ 586